• دوشنبه, ۴ بهمن , ۱۳۹۵

نکته قوت کالا و خدمات

نکته قوت کالا و خدمات

به طور کلی در مورد دیدِ مشتری نسبت به ارزشى که شما ارائه میدهید سه مؤلفه اصلی را به شرح زیر می توان مطرح ساخت:

ناراضی کننده ها : خصوصیات مورد انتظار در یک کالا یا خدمت که عدم وجود آنها موجب آزردن و نارضایتی مشتری می شود ولی وجودشان برای مشتری خنثی عمل می کند.

رضایت بخشها: خصوصیات مورد انتظار و مورد خواست مشتری که وجود آنها موجب رضایتمندی و گاهی مشعوف و خرسند شدن مشتری می شود.

مشعوف کننده‌ها : خصوصیات جدید و نوآورانه ای که خارج از انتظار مشتری بوده و باعث شگفت زده شدن مشتری به بهترین وجه یا به عبارتی افزایش رضایتمندی او تا حد شعف می شوند. چرا که به شکلی نوآورانه یک نیاز پنهان وی را برآورده می سازند.

عدم وجود این خصوصیات تا زمانی که غیر قابل انتظار و غیر قابل پیش بینی باشند تأثیر منفی بر درک مشتری از ارزش دریافتی اش ندارند بلکه وجودشان تأثیر مثبتی بر نظر مشتری خواهد داشت.

نقطه قوتِ کالا یا خدمتى که شما ارائه میدید در “مشعوف کننده ها”ى اون کالا یا خدمته
تا چه حد میتونید مشترى رو شگفت زده کنید؟

 

کانال موفقیت ، کسب درآمد ، مدیریت و فروش

#موفقیت #کسب #درآمد #پول #ثروت #مثبت #تفکر #بازاریابی #فروش #مدیریت #کار #شغل #کارآفرینی#برندینگ #خلاقیت #آموزش

معرفی کانال تلگرام
Open

کانال تلگرامورود به کانال تلگرام ماکانال تلگرام